Mijn bedrijvenloket

 

Uw pagina

Mijn Bedrijvenloket is uw eigen deel van het Digitaal Loket. Voor toegang tot ‘Mijn bedrijvenloket’ logt u in met eHerkenning. Nog geen E-herkenning? Vraag deze dan aan op eherkenning.nl. Hieronder leest u wat u bijvoorbeeld in Mijn bedrijvenloket kunt regelen.

Bedrijfsgegevens

Zo staat uw bedrijf in de Gemeentelijke basisadministratie bedrijfsgegevens van de gemeente Kampen. Deze gegevens komen uit het handelsregister bij de Kamer van Koophandel. Contactgegevens zoals e-mailadres en telefoonnummer kunt u zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met de Kamer van Koophandel.

Zaken

Bekijk online al uw aanvragen of meldingen bij de gemeente Kampen. U heeft de volgende mogelijkheden:

  • U kunt de status bekijken van uw aanvraag of melding. Als u de functie ‘Statusmelding’ aanzet, dan houden wij u via e-mail op de hoogte van de voortgang.
  • U kunt de documenten bekijken die u zelf of de gemeente heeft toegevoegd. U kunt ook zelf veilig documenten toevoegen via het upload-veld.
  • U kunt een vraag stellen binnen een bepaalde zaak.

Contacten

Heeft u een vraag gesteld over een zaak binnen Mijn bedrijvenloket? Op deze pagina vindt u deze contactmomenten terug.

Opgeslagen formulieren

Digitale aanvragen of meldingen die u bent gestart op www.kampen.nl kunt u met de knop ‘Opslaan en afsluiten’ digitaal opslaan binnen Mijn bedrijvenloket. U kunt deze formulieren onder ‘Opgeslagen formulieren’ opnieuw openen, aanvullen en alsnog verzenden.