Mijn Loket
Let op: Niet al uw informatie staat in Mijn Loket. Voor uw gemeentelijke belastingen, parkeervergunning of omgevingsvergunningen kunt u terecht op de volgende websites:
- Gemeentelijke belastingen: belasting.kampen.nl
- Parkeervergunningen: parkeervergunning.kampen.nl
- Omgevingsvergunningen: www.omgevingsloket.nl
Uw pagina
Mijn Loket is uw persoonlijke deel van het Digitaal Loket. Voor toegang tot Mijn Loket logt u in met DigiD. Als u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl. Hieronder leest u wat u in Mijn Loket kunt regelen.
Persoonlijke gegevens
U staat net als iedere inwoner in de basisregistratie personen van de gemeente Kampen. Contactgegevens zoals uw e-mailadres en telefoonnummer kunt u zelf invullen of wijzigen. Voor het wijzigen van gegevens in de basisregistratie personen kunt u contact opnemen met Burgerzaken via telefoonnummer 14038 (optie 3) of via het e-mailadres burgerzaken@kampen.nl.
Zaken
Bekijk uw persoonlijke aanvragen of meldingen bij de gemeente Kampen. U heeft de volgende mogelijkheden:
- U kunt de status bekijken van uw aanvraag of melding.
- U kunt de documenten bekijken die u zelf of de gemeente heeft toegevoegd. U kunt ook zelf veilig documenten toevoegen via het upload-veld.
- U kunt een vraag stellen binnen een bepaalde zaak.
Contacten
Heeft u een vraag gesteld over een zaak binnen Mijn Loket? Op deze pagina vindt u deze contactmomenten terug.
Opgeslagen formulieren
Digitale aanvragen of meldingen die u bent gestart op www.kampen.nl kunt u met de knop ‘Opslaan en afsluiten’ digitaal opslaan binnen Mijn Loket. U kunt deze formulieren onder ‘Opgeslagen formulieren’ opnieuw openen, aanvullen en alsnog verzenden.