Mijn Loket

Uw pagina

Mijn Loket is uw persoonlijke deel van het Digitaal Loket. Voor toegang tot Mijn Loket logt u in met DigiD. Als u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn loket kunt regelen.

Persoonlijke gegevens

U staat net als iedere inwoner in de basisregistratie personen van de gemeente Kampen. Contactgegevens zoals uw e-mailadres en telefoonnummer kunt u zelf invullen of wijzigen. Voor het wijzigen van gegevens in de basisregistratie personen kunt u contact opnemen met Burgerzaken via telefoonnummer 14038 of via het e-mailadres burgerzaken@kampen.nl.

Zaken

Bekijk uw persoonlijke aanvragen of meldingen bij de gemeente Kampen. U heeft de volgende mogelijkheden:

  • U kunt de status bekijken van uw aanvraag of melding. Als u de functie ‘Statusmelding’ aanzet, dan houden wij u via e-mail op de hoogte van de voortgang.
  • U kunt de documenten bekijken die u zelf of de gemeente heeft toegevoegd. U kunt ook zelf veilig documenten toevoegen via het upload-veld.
  • U kunt een vraag stellen binnen een bepaalde zaak.

Contacten

Heeft u een vraag gesteld over een zaak binnen Mijn Loket? Op deze pagina vindt u deze contactmomenten terug.

Opgeslagen formulieren

Digitale aanvragen of meldingen die u bent gestart op www.kampen.nl kunt u met de knop ‘Opslaan en afsluiten’ digitaal opslaan binnen Mijn Loket. U kunt deze formulieren onder ‘Opgeslagen formulieren’ opnieuw openen, aanvullen en alsnog verzenden.